30 év Nemzetközi Együttműködésben 2019.09.28

30 ev nemzetkoziseg

Jó érzés, ha vannak az embernek barátai! Még jobb, ha egy sorstársi közösségbe tartozó barátok tudják egymásról határon túl is, hogy létezünk, hogy követjük egymás életútját, sorsát, sikereit, programjait! De mennyivel jobb ezeket a szépségeket, programokat együtt megélni, megvalósítani! Sokszor kemény, kitartó erővel, összefogással! Igy történt ez most is, egyesületünk 30 éves születésnapján! Az örömben is osztoztunk!

V4 Balaton Bringa 2019.09.05-09

bicigli 1Mert biciklizni jó! És még jobb, ha olyan csapat áll össze, akiknek élet stílusuk ez hobbi! Ezt az eseményt, tulajdonképpen egy 2018 évi fiaskó ellensúlyozására hozta létre Magyarfalvi Imre a "Sztomásként " zárt csoport szervezésében! A V4 csapatok örömmel társultak egy a magyar tengert, a Balatont bicilklivel megkerülő út megtételére. Együtt vágtunk neki az útnak a szlovák, cseh, lengyel és magyar "biciklisták, sztomaviselők! A cél a Sztomásként zárt csoport népszerűsítése volt, és nem mellesleg , egy összefogás, együttműködés a V! országainak sztomásaival! A program 5 napra lett megtervezve, utólag elmondhatjuk hogy nagyon precízen betartható módon működött.

„Határtalan rehabilitácó Magyar és erdélyi partnereinkkel 2019”.

65057507 2550563484968104 7001514506069213184 n

Egyesületünk határon túli kapcsolatai, több mint 10 éves múltra tekintenek vissza! Már ismerősként megyünk Torockóra. Rendszeres találkozókat szervezünk úgy a szakmai dolgokról mint a rehabilitáció terén! Ez az öt nap a kikapcsolódásról szólt, arról, hogy ha akaratunk van, sok mindent el tudunk érni!

Petőfi napok Koltón 2018.09.01-02

kolto petofinapokMár több éves együttműködő, rendszeres, baráti kapcsolatban vagyunk a Koltói Agape Alapítvánnyal. Sok szép program van mögöttünk. Idén a Petőfi Napokra voltunk hivatalosak, ahol az ünnepség előadói is voltunk. Utunk során, megnéztük Nagykároly és Nagybánya nevezetességeit is, bár már voltunk mindként helyen, nagy élmény volt!

Nemzetközi kerékpártúra I 2018.06.07

nemzetkozi kerekparturaStomik Stomik

Június 7.

Ahoj, zdravím vás všechny z cykloakce Překonej své hranice. Naše včerejší trasa vedla z Třemošnice do Přibyslavi se zastávkou v hotelu Slunce v Havlíčkově Brodě. Tam pro nás členové havlíčkobrodského spolku stomiků připravili příjemné setkání se stomiky a zástupci města. Po dobrém obědě jsme pokračovali do místa našeho ubytování Přibyslavi. Dnes pokračujeme z Přibyslavi do Brna, kde bude v penzionu Point od 18 hodin beseda, na kterou můžete přijít. Zdraví Broňa Bronislav Tučný

Helló, üdvözlet mindenkinek a cykloakce-tól, hogy legyőzni a határokat. Az útvonal tegnap a třemošnice-tól hogy-ig vezetett, a Sun Hotelben, havlíčkově brod-ban. Számunkra a havlíčkobrodského havlíčkobrodského társaság tagjai egy kellemes találkozót készítettek a stomiky-val, és egy jó ebéd után a szállás hely. Ma folytatjuk a přibyslavi hogy-ig, ahol a 18-től 18-ig tartó bentlakásos lesz a bentlakásos,. Egészség bronna Bronislav Tučný